Overzicht e-learningmodules: Difference between revisions

From CPIO
Jump to navigation Jump to search
 
(5 intermediate revisions by 2 users not shown)
Line 9: Line 9:
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=270&group=wikidocent Microbiële diversiteit]
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=270&group=wikidocent Microbiële diversiteit]
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=803&group=wikidocent Kenmerken en levenscycli plantenrijk]
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=803&group=wikidocent Kenmerken en levenscycli plantenrijk]
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=147&group=wikidocent Bouwplannen]
*[https://xerte.uu.nl/xapi_launch.php?template_id=1478&group=wikidocent Bouwplannen]
*[https://www.projects.science.uu.nl/coos/BIO/CD_Evolutie_en_Biodiversiteit.zip Download] (Windows) voor  
*[https://www.projects.science.uu.nl/coos/BIO/CD_Evolutie_en_Biodiversiteit.zip Download] (Windows) voor  
*# Evolutie dierenrijk
*# Evolutie dierenrijk
Line 27: Line 27:
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=1840 Fundamenten van de microbiologie]
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=1840 Fundamenten van de microbiologie]
*[https://science-uu.labbuddy.net/node/708 Rifampicineresistentie] pPracticum voorbereiden en uitvoeren (inlog vereist voor de Experiment Designer zelf)
*[https://science-uu.labbuddy.net/node/708 Rifampicineresistentie] pPracticum voorbereiden en uitvoeren (inlog vereist voor de Experiment Designer zelf)


==== Genomica ====
==== Genomica ====
Line 65: Line 63:
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=1404 Introductie in de microbiologie]
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=1404 Introductie in de microbiologie]
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2610#basisinformatie Opfrismodule immunologie]
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2610#basisinformatie Opfrismodule immunologie]
====Neurobiologie====
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=3143 Oriëntatie]: Naamgeving anatomische vlakken en richtingen
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=3105 Neuroanatomy]


=== Niveau 3 ===
=== Niveau 3 ===
Line 75: Line 77:
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2801 Hoofdstuk 13]: Micro-omgeving tumor
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2801 Hoofdstuk 13]: Micro-omgeving tumor
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2802 Hoofdstuk 14]: Invasie en metastase
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2802 Hoofdstuk 14]: Invasie en metastase
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2806 Hoofdstuk 15 en 16]: Behandeling van kanker
*[https://xerte.uu.nl/play.php?template_id=2806 Hoofdstuk 15, 16 en 17]: Behandeling van kanker


== Molecular and Biophysical Life Sciences ==
== Molecular and Biophysical Life Sciences ==

Latest revision as of 09:39, 24 April 2024

Dit betreft zelfstudiemodules zowel als modules voor een practicum.

Biologie

Niveau 1

Evolutie en biodiversiteit

Biologie van dieren

Planten en micro-organismen

Genomica

  • Arabidopsis practicum Practicum voorbereiden en uitvoeren (inlog vereist voor de Experiment Designer zelf)

Niveau 2

Ontwikkelingsbiologie

Metabolism

Molcular Cell Research

Dierfysiologie

Microbiële interacties

Neurobiologie

Niveau 3

Biologie van kanker

Molecular and Biophysical Life Sciences

Niveau 1

Oud: MLS Functionele Biologie

Functional Biology

Biomedische wetenschappen

Cellen

Hormonen en homeostase

Ontwikkelingsbiologie

Farmacie

Biologische geneesmiddelen

  • Biologische eiwitten Practicum voorbereiden en uitvoeren (inlog vereist voor de Experiment Designer zelf)

En verder...

Toetsontwikkeling